Tuesday 25 September 2018

My Income on Paypal

My Online income
Masih terdapat orang yang takut akan scammer, itulah punya yang menyebabkan kita gagal dalam memperoleh pendapatan. So...disini bro nak kongsikan cara hasil sebenar bro. Memang tidak banyak, tetapi hasil daripada sumber yang sah. Bagaimanakah caranya?

Terutama sekali anda perlulah mempunyai akaun Paypal dan Bigpay kad kredit  prepaid.
Dapatkan ganjaran RM10 apabila anda daftar kad kredit prepaid by Tune Money dengan menggunakan kod
ZDHZNPV8NA

Nak shopping online
Nak tiket Airasia murah
✔️Umur 18 tahun
Kad kredit.
Gaji tahunan kurang RM30K
Slip Gaji
Nama Blacklist
Jangan Risau BigPay kan ada

1.Download APPS BigPay☝️ and Register
2.Reload RM20 ke dalam akaun Bigpay anda melalui app bigpay dan Maybank2u atau online banking
3.Activate Card setelah anda menerima melalui kurier berdaftar.

Seterusnya join lah mana-mana Affiliate Marketing daripada website yang sah seperti BigPay, Booking.com, EasyStore dan banyak lagi. Semua ini adalah refer and earn. Anda dibayar komisen kerana viral produk tersebut atau kongsi review yang ikhlas dan benar daripada produk yang anda guna. So setelah pembeli atau pelanggan membuat bayaran kepada syarikat e-commerce tersebut dan anda akan menerima komisen tersebut mengikut perjanjian yang telah pun ditetapkan.

Nak join Affiliate tak reti!!!

Senang je....

Scroll down ke bahagian paling bawah website setiap e-commerce ada perkataan Affiliate so...tunggu apa lagi join la kat situ .Lihat gambar rajah berikut.


So abaikan yang lain..Jangan anda pula yang suka membeli...tetapi jika membeli sebagai orang yang buat Review produk tiada masalah, lagi baik...orang akan percaya jika anda benar dan buktikan cara produk tersebut. 
Lihat YouTube contoh saya buat produk review... silalah subscribe dan komen ye untuk kongsi ilmu agar bertambah dan support saya untuk buat lagi banyak produk review...

Produk ni saya beli dan saya buat review dan letakkan link Affiliate saya di  YouTube description.

"SELAMAT BERUSAHA SEHINGGA BERJAYA"

No comments:

Post a Comment

My Income on Paypal

My Online income Masih terdapat orang yang takut akan scammer, itulah punya yang menyebabkan kita gagal dalam memperoleh pendapatan. So....