Wednesday 14 March 2018

Affiliate Marketer

Affiliate Marketer (AM) adalah berkerja untuk mempromosikan produk orang lain dalam pasaran internet (Peniaga online) yang akan membayarkan AM komisen sebanyak 1-70% daripada harga terma.

Oleh kerana berjuta-juta produk berlegar dalam internet atau website e-commerce seperi zalora, mudah.my, lazada DLL. Maka disini wujud ramai peniaga online yang mereka tidak mempunyai kekuatan untuk marketing dan tiada kemahiran marketing atau sibuk. 

Justeru itu, sebagai AM menggunakan skill marketing seperti viral dan kongsi LINK dengan teknik dan kreativiti masing-masing untuk membawa pembeli kepada Item yang di jual dalam semua website e-commerce tersebut. Apabila pembelian berlaku maka AM akan dibayar dengan komisen. Tiada barang terlarang atau haram yang boleh di jual secara online. 

Maka disinilah wujud peluang untuk AM membuat marketing melalui LINK ID Affiliate Marketer. AM yang berjaya adalah tidak akan menggunakan wang untuk mempromosikan produk sebaliknya hanya menggunakan kemahiran dan bakat serta ilmu pengetahuan yang ada melalui pembelajaran ataupun pengalaman.

No comments:

Post a Comment

My Income on Paypal

My Online income Masih terdapat orang yang takut akan scammer, itulah punya yang menyebabkan kita gagal dalam memperoleh pendapatan. So....